„Sighiartau Ioan – fondator a unor afaceri acum de succes în diverse domenii, a fost entuziasmat de ideea unei reţele de reprezentante auto care “să creeze un mediu de afaceri mai bun pentru cei 7 copii ai lui şi “să promoveze o cultură de business” dincolo de orice noţiune de nepotism, greşit asociată ideii de “afacere de familie”. Astfel in urma cu 24 de ani , inca din anul 1991 se gandea la dezvoltarea afacerii, investiind astfel in domeniul auto , nelimitandu-se la un singur brand in scurt timp aduce la Bistritaai multe branduri auto.
Omului de afaceri i-au plăcut maşinile încă de copil, aşa că prima meserie pe care şi-a imaginat-o a fost cea de şofer. Erau vremuri în care pe şoselele româneşti Daciile 1100 erau maşini de top iar achiziţia unui autoturism, mai ales dacă era vorba despre un băiat crescut la ţară, nu încăpea nici măcar în conturul unui vis. Viaţa l-a dus până la urmă spre comerţ, însă tot în proximitatea maşinilor, aşa că la sfârşitul anilor 80 Ioan Sighiartău conducea unul dintre cele mai importante magazine de piese auto din oraş.
Anul 1989 l-a prins în SUA, unde a petrecut şase luni şi de unde s-a întors în septembrie cu siguranţa că vântul economiei de piaţă va bate şi către România. Aşa că, pregătit psihic pentru lumea afacerilor a exploatat prima oportunitate care s-a ivit: a luat în locaţie de gestiune magazinul de piese auto în care lucra. De la vânzare de piese la reprezentanţe auto Afacerea a crescut treptat şi în anii 90 firma lui Sighiartău a ajuns să vândă de la piese de schimb şi accesorii de maşini la autovehicule venite direct din fabrică. Iar magazinul de la care a pornit totul, a ajuns să afişeze printre piese auto şi alte componente inclusiv un Cielo de toată frumuseţea. Firma care a păstrat numele vechiului magazin a devenit reprezentant oficial al Daewoo iar ulterior şi a altor mărci.
Regula de aur: nu schimba profilul Ioan Sighiartău crede că în mediul de afaceri stabilitatea, consecvenţa şi seriozitatea sunt ingredientele succesului „La performanţă ajungi prin învăţare continuă, punere în practică, documentare atentă, atenţie la orice detaliu. Apoi dacă ai început într-un domeniu, performează acolo. Nu faci astăzi producţie de textil după care mâine te apuci de petrol, să spunem”, este mottoul omului de afaceri.